onsdag den 6. juni 2012

Nyt fra Grizzly Bear

Jeg var, som så mange andre, meget begejstret for Grizzly Bears seneste album, 'Veckatimest', som jeg dengang i 2009 da også kastede seks stjerner efter i magasinet KBH. Og lige så glad jeg var for dette forunderlige og fantastiske album, lige så meget glæder jeg mig til det kommende album med Brooklyn-bandet, der udkommer den 18. september. Og hvad der er næsten lige så gode nyheder er, at bandet spiller i Falconer Salen den 28. oktober.


Det første nummer fra albummet er nu sluppet ud. Det hedder 'Sleeping Ute' og kan høres herunder. Tråden tages lidt op fra 'Veckatimest', men her er samtidig reminiscenser fra dennes forgænger, 'Yellow House'. Daniel Rossen synger for her, og det er altså allerede efter et par gennemlytninger good stuff i mine ører:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar