tirsdag den 2. oktober 2012

MÅNEDENS BEDSTE PLADER - SEPTEMBER

Hermed premiere på noget nyt her på bloggen. Fremover vil jeg ved hvert månedsskift præsentere en liste over de bedste albumudgivelser i løbet af den forgangne måned. De fleste af dem nogle, jeg har skrevet om i løbet af måneden, i enkelte har jeg måske blot anbefalet dem under '3 gode' i højre side af bloggen. Sådan en hurtig opfølgning for overblikkets skyld. Kort og kontant, nemt og overskueligt. Well, det kan godt være, de ikke alle lige nødvendigvis er udkommet i den forgangne måned (det vil dog nok trods alt være tilfældet i ni ud af ti tilfælde), men i det mindste vil det være i den pågældende måned, jeg har opdaget dem og taget dem til mig.


Her er listen over septembers 10 bedste albums (i vilkårlig rækkefølge), som jeg synes du skal høre, hvis du ikke allerede har gjort det (med links til enten Spotify eller mine tidligere indlæg her på bloggen om samme kunstner og album i de tilfælde, hvor musikken ikke findes på Spotify):

David Ramirez - 'Apologies'

Field Report - 'Field Report'

Efterklang - 'Piramida'

Band of Horses - 'Mirage Rock'

Woods - 'Bend Beyond'

Kitty Wu - 'Carrier Pigeons'

Grizzly Bear - 'Shields'

Matthew E. White - 'Big Inner'

Rayland Baxter - 'Feathers & FishHooks'

Fantasmes - 'Redness Moon'


Ingen kommentarer:

Send en kommentar